
Культурно-соціальний напрямок
Операційний менеджер партнерського клубу
детальніше
Мета посади:
- Організація та проведення заходів Партнерського клубу, спрямованих на об’єднання підприємців, розвиток бізнесу, культурних, соціальних та освітніх ініціатив.
- Забезпечення високої якості заходів, ефективної комунікації з учасниками та партнерськими організаціями.
Наш працівник на цій посаді:
Адмініструє роботу Клубу та поточну діяльність:
- забезпечує ефективні комунікації між учасниками Борду / проєктної команди, керівниками бізнес-напрямків та сервісних підрозділів;
- організовує збори та наради, веде Протоколи зборів;
- забезпечує структуроване ведення внутрішньої інформації та документів для ефективної роботи учасників Борду / проєктної команди за допомогою Perfectum, Google Disk, Google Документи, Google Таблиці, Google Презентації, Google Форми;
- розподіляє завдання між членами Борду / учасниками проєктної команди згідно затверджених функціональних обов’язків за допомогою створення задач у Perfectum;
- складає плани, вносить майбутні події в календар; інформує членів Борду про заплановані заходи;
- адмініструє сайт Клубу, введе телеграм канал, Facebook сторінки.
Впроваджує рішення управлінського Борду:
- перекладає рішення управлінського Борду в конкретні дії та проєкти;
- розробляє покрокові плани реалізації кожного рішення із визначеними відповідальними особами, дедлайнами та необхідними ресурсами;
- координує між всіма залученими сторонами: членами команди, партнерами, підрядниками;
- регулярно оновлює статус завдань для управлінського Борду (наприклад, щотижневі або щомісячні звіти);
Організовує комунікації з Партнерами Клубу:
- організовує і проводить заходи Клубу;
- формує концепції заходу;
- планує та займається підготовкою заходу;
- організовує маркетингові активності (разом з відділом маркетингу);
- проводить заходи
Розвиває продукти та впроваджує зміни:
- збирає відгуки від учасників заходу — Партнерів Клубу (анкетування, онлайн-опитування тощо);
- збирає відгуки від членів проєктної команди / управлінського Борду;
- аналізує отримані результати для вдосконалення майбутніх заходів;
- оцінює необхідність внесення змін у проєкт;
- узгоджує зміни із зацікавленими сторонами (замовниками, керівництвом);
- забезпечує постійну трьохсторонню комунікацію між учасниками проєкту;
- адаптує план та стратегії реалізації проєкту до нових умов;
- аналізує ринок, конкурентів, тренди для адаптації стратегічних ініціатив.
Ми забезпечимо:
- професійний розвиток серед проєктів культурного, соціального та освітнього напрямків;
- можливість працювати в середовищі сервісності та клієнторієнтовності;
- сучасний робочий офіс в центрі міста, в центрі «Менора»;
- команду професіоналів та однодумців;
- навчання та розвиток в компанії;
- конкурентну своєчасну заробітну плату (ставка+бонуси), в залежності від Вашого досвіду та навичок;
- офіційне працевлаштування;
- знижки на усі послуги компанії;
- графік роботи: пн-пт, з 9:00 до 18:00
- допомогу в адаптації з перших хвилин стажування.